شرکت Boring و گسترش استفاده Dogecoin

شرکت Boring

ابزار Dogecoin با “Teslas in Tunnels” از شرکت Boring گسترش می یابد

ایلان ماسک گفت که Dogecoin یک توکن پرداخت بهتر از بیت کوین است و افزود که می توان از آن برای پرداخت هزینه سفرهای زیرزمینی در اطراف لاس وگاس استفاده کرد.

شرکت Boring
شرکت Boring

ایلان ماسک استفاده جدیدی از Dogecoin را فاش کرد . پرداخت هزینه سواری در شرکت Boring که شبکه ای از تونل های زیرزمینی در لاس وگاس را اداره می کند.

میم کوین ها اغلب به عدم کاربرد متهم می شوند ، نکته ای که توسط Dogepedia تازه ایجاد شده رد شده است، که می گوید DOGE به دلیل کارمزدهای پایین و «سرعت تراکنش ها» «پول است».

اخیراً بنیاد Dogecoin تمام تلاش خود را کرده است تا DOGE را به یک توکن پرداخت تبدیل کند.

ادغام پرداخت شخص ثالث با Bitpay و Coinbase، همکاری با چندین ارائه دهنده کارت اعتباری، و توسعه یک “رابط JSON-RPC” برای فروشگاه ها برای ادغام با بلاک چین مستقیماً این موضوع را نشان می دهد.

ماسک گفت که Dogecoin کاربردی دارد

در یک کلیپ ویدیویی که توسط @DogeDesigner ارسال شده است، مدیر عامل تسلا مجدداً حمایت خود را از DOGE تأیید کرد زیرا “مم ها و سگ ها را دارد و به نظر می رسد که حس شوخ طبعی دارد.”

اما زمانی که ماسک در مورد «پتانسیل» آن به چالش کشیده شد . در پاسخ گفت که توان عملیاتی تراکنش و توکنومیک تورمی آن، آن را بسیار بهتر از بیت کوین به عنوان یک توکن پرداخت می کند.

کل قابلیت تراکنش واقعی Dogecoin بسیار بالاتر از بیت کوین است . و این واقعیت که هر سال پنج میلیارد DOGE ایجاد می شود، برای استفاده از آن به عنوان یک ارز معاملاتی خوب است.

نرخ فعلی تورم Dogecoin حدود 3.7٪ در سال است. استدلال می‌شود که دوج کوین به دلیل تورم‌زا بودن، برای استفاده به عنوان ارز ایده‌آل است . برخلاف بیت‌کوین با عرضه ثابت، که برخی سرمایه‌گذاران از ترس از دست دادن سود پس از خرج کردن، آن را احتکار می‌کنند.

ماسک به طور گسترده اعلام کرده است که کالاهای تسلا و اسپیس ایکس را می توان با استفاده از Dogecoin خریداری کرد.

اما در طول این کلیپ، او همچنین گفت که مردم می‌توانند از این سکه برای پرداخت هزینه‌های شرکت Boring Company در لاس وگاس استفاده کنند.

شرکت Boring

ماسک شرکت Boring را در سال 2016 تأسیس کرد که تونل هایی را برای “حمل و نقل سریع نقطه به نقطه” می سازد و ترافیک را حل می کند.

در ماه ژوئن، این شرکت اولین ایستگاه مسافربری خود را که در زیر Resorts World لاس وگاس قرار دارد، رونمایی کرد. انتظار می رود این مسیر دارای 55 ایستگاه از این قبیل در امتداد مسیر 29 مایلی تونل های زیرزمینی باشد.

شرکت Boring در حال حاضر یک نسخه کوچک شده را اجرا می کند که در سال 2021 افتتاح شد و شامل دو مسیر 0.8 مایلی است.

جاه‌طلبانه‌تر «Vegas Loop» کاربرانی را در تسلاس سوار می‌کند تا به مکان‌های مهم در سراسر شهر از جمله لاس وگاس استریپ، استادیوم فوتبال جدید شهر، مرکز همایش‌های لاس وگاس و فرودگاه بین‌المللی مک‌کارن برسند.

این سیستم از خودروهای مدل X و Y که توسط انسان کنترل می شود برای جابجایی مسافران استفاده می کند.

Dogecoin در 24 ساعت گذشته 4 درصد رشد داشته است. همچنان در یک الگوی جانبی که در 21 ژوئن ایجاد شده بود، گرفتار شده است.

 

همچنین بخوانید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *