اتریوم برای سرمایه گذاران جذاب تر میشود

ادغام اتریوم

‎‎رائول پال گفت ادغام اتریوم را برای سرمایه گذاران نهادی جذاب تر می کند

اخیرا، رائول پال، مدیر سابق گلدمن ساکس توضیح داد که چرا برای سرمایه گذاران، اتریوم “ایمن ترین و آسان ترین تخصیص” باقی می ماند.

ادغام اتریوم
ادغام اتریوم

قبل از تأسیس سرویس تحقیقاتی اقتصاد کلان و استراتژی سرمایه گذاری Global Macro Investor (GMI) در سال 2005، پال به طور مشترک صندوق جهانی کلان GLG را در لندن برای شرکت مدیریت دارایی جهانی GLG Partners (که اکنون “Man GLG” نامیده می شود، مدیریت می کرد . قبل از آن، پال در گلدمن ساکس کار می کرد . جایی که او به طور مشترک تجارت فروش صندوق های تامینی اروپا در سهام و مشتقات سهام را مدیریت می کرد . در حال حاضر، او مدیر عامل مالی و کسب و کار کانال ویدئویی Real Vision است که در سال 2014 یکی از بنیانگذاران آن بود .

انتظار می رود هارد فورک «ادغام» اتریوم، زمانی است که شبکه اتریوم در حال انتقال از اثبات کار به اثبات سهام است)، در حدود 15 سپتامبر برگزار می شود.

ادغام پروتکل ETH بزرگترین روایت رمزارز از زمان ایجاد بیت کوین و به وجود آمدن کریپتو است.

فقط از دیدن اینکه اکثر شرکت کنندگان روی آن می خوابند شگفت زده شدم.

در اینجا بنیاد اتریوم The Merge را توضیح می دهد:

ادغام نشان‌دهنده پیوستن لایه اجرایی موجود اتریوم (Mainnet که امروزه از آن استفاده می‌کنیم) با لایه اجماع اثبات سهام جدید آن، Beacon Chain است . این نیاز به استخراج انرژی بر را از بین می برد و در عوض شبکه را با استفاده از ETH سهامدار ایمن می کند . یک گام واقعاً هیجان انگیز در تحقق چشم انداز اتریوم – مقیاس پذیری، امنیت و پایداری بیشتر.

مهم است که به یاد داشته باشید که در ابتدا، Beacon Chain به طور جداگانه از Mainnet ارسال می شد . Ethereum Mainnet – با تمام حساب‌ها، موجودی‌ها، قراردادهای هوشمند و وضعیت بلاک چین – همچنان با اثبات کار محافظت می‌شود، حتی در حالی که Beacon Chain با استفاده از اثبات سهام به صورت موازی اجرا می‌شود . نزدیک شدن به ادغام زمانی است که این دو سیستم در نهایت با هم می آیند و اثبات کار به طور دائم با اثبات سهام جایگزین می شود.

«بیایید یک قیاس را در نظر بگیریم.

تصور کنید اتریوم یک سفینه فضایی است که کاملاً برای یک سفر بین ستاره ای آماده نیست.

با Beacon Chain، جامعه یک موتور جدید و یک بدنه سخت ساخته شده است.

پس از آزمایش های قابل توجه، تقریباً زمان تعویض موتور جدید با موتور قدیمی در اواسط پرواز فرا رسیده است.

این موتور جدید و کارآمدتر را با کشتی موجود ادغام می‌کند، که آماده است چند سال نوری جدی را طی کند و کیهان را تصاحب کند.»

در مصاحبه اخیر با پادکست «Money Talks» آبرا، پال به بیل بارهیت – بنیانگذار و مدیر عامل ابرا – گفت که انتظار دارد ارتقای ادغام اتریوم یک «شوک عرضه عظیم» ایجاد کند که برای قیمت دلار ETH مطلوب باشد.

طبق گزارشات ، پال گفت:

بسیاری از موسسات به اشتباه بیت کوین را به دلیل نگرانی های ESG [زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی] دوست نداشتند.

اثبات سهام از شر آن خلاص می شود. علاوه بر این، [ETH] اکنون بازدهی دارد، بنابراین این چیزی است که مؤسسات آن را دوست دارند… .

بنابراین اکنون باید یک تصمیم برای تخصیص دارایی بگیرید، که این است:

«من به این دنیای فناوری وب 3.0 اعتقاد دارم.»

پس کجا تخصیص می‌دهید؟ بیت کوین یا اتریوم؟ ETH خواهد بود . چرا؟ زیرا چیزی بین 6 تا 10 درصد بازدهی دریافت خواهید کرد . پس فوق العاده است…

“این امن ترین و آسان ترین تخصیص است.

اتفاقاً ETH است. اکنون، دیگر توکن‌های مرحله اولیه – چه Solana باشد، چه AVAX یا هر چیز دیگری -… زودتر در منحنی پذیرش قرار دارند، بنابراین شما آن مرحله تسریع‌شده را دریافت می‌کنید، بنابراین احتمالاً عملکرد بهتری خواهند داشت.»

 

همچنین بخوانید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *